Prijave su zatvorene. Za sve promjene molimo obratite se info desku Konferencije u Hotelu Lone.
Smještaj
Smještaj za sve sudionike Konferencije osiguran je u hotelu Lone i hotelu Eden, Rovinj.
Hotel Lone i hotel Eden su popunjeni.
Smještaj je moguć u Hotelu Monte Mulini (5 zvjezdica). Hotel Monte Mulini je smješten u neposrednoj blizini Hotela Lone.
Cijene za sudionike Konferencije dnevno (po osobi i po danu):
Hotel Monte Mulini:
- Jednokrevetna soba: 1.125,00 HRK
- Dvokrevetna soba: 727,50 HRK
PDV i boravišna pristojba uključeni su u cijenu.
Konferencija i sva događanja prema programu Konferencije održat će se u hotelu Lone, Rovinj.
Kotizacija
Kotizacija: 2.800,00 HRK (PDV uključen)
Kotizacija uključuje konferencijski materijal, sve obroke te sva događanja prema programu Konferencije. Kotizacija ne uključuje troškove smještaja u hotelu niti putne troškove.
Plaćanje
Smještaj i kotizacija bit će naplaćeni sukladno podacima navedenima u elektroničkoj prijavi.
U elektroničkoj prijavi imate mogućnost plaćanja putem virmana ili kreditnom karticom.
Plaćanje putem virmana mora biti izvršeno u roku navedenom na ponudi.
Svi osobni troškovi (minibar, telefonski troškovi itd.) plaćaju se na recepciji hotela prije odlaska.
Otkazni uvjeti
Uvjeti otkaza za smještaj:
- Otkaz smještaja do 15. rujna 2014. – bez troškova.
- Za otkaz smještaja između 15. rujna 2014. i 3. listopada 2014. sudionik je dužan platiti iznos u visini 100% troška prvog noćenja.
- Za otkaz smještaja nakon 3. listopada 2014. te za slučaj nedolaska, kasnijeg dolaska ili ranijeg odlaska, sudionik je dužan platiti iznos u visini 100% troškova cijelog smještaja.
Uvjeti otkaza za kotizaciju:
- Otkaz sudjelovanja do 15. rujna 2014. – bez troškova.
- Za otkaz sudjelovanja između 15. rujna 2014. i 3. listopada 2014 sudioniku će se vratiti iznos u visini 80% troškova kotizacije, umanjen za administrativne troškove u iznosu od 100,00 HRK po sudioniku.
- Za otkaz sudjelovanja nakon 3. listopada 2014. povrat kotizacije nije moguć, osim uz pisanu potvrdu Organizatora.
Bilo kakvi otkazi ili promjene moraju se javiti Organizatoru u pisanoj formi: pismom, faxom ili e-poštom na kontakte navedene na stranici Informacije i kontakti.
Za otkaze sudjelovanja zaprimljene nakon 3. listopada 2014., ili za nedolazak, kasniji dolazak ili raniji odlazak, povrat novca neće biti moguć, no moguće je slanje zamjenskog sudionika uz pisanu obavijest do 14. listopada 2014. na kontakte navedene na stranici Informacije i kontakti, uz suglasnost Organizatora.
U slučaju da nismo primili Vašu uplatu do 15. listopada 2014., sudjelovanje na Konferenciji neće biti moguće.
Eventualni povrati uplaćenih sredstava vršit će se po završetku Konferencije.
Registracija
Registracija se vrši putem elektroničke prijave.
Po primitku Vaše registracije, Vaša registracija bit će potvrđena automatskim odgovorom. Sudjelovanje na Konferenciji će biti potvrđeno po primitku Vaše uplate.
Administracija
Za sva pitanja slobodno kontaktirajte tehničkog organizatora konferencije – tvrtku GLOBTOUR EVENT:
GLOBTOUR EVENT d.o.o.
Trg Nikole Šubića Zrinskog 1/l, Zagreb
E-pošta: info@ifmc-zse.hr
TEL.: +385 1 488 1100
FAX: +385 1 481 22 77