Kotizacija i smještaj

Registrations are closed. For all other information, please contact the technical organiser.

Smještaj

Smještaj za sudionike Konferencije osiguran je u Valamar Isabella Island Resortu, Poreč (otok sv. Nikole), po posebnim cijenama.

Cijene za sudionike Konferencije dnevno (po osobi i po danu):

Cijene uključuju: noćenje s doručkom po osobi po danu, boravišnu prostojbu i  PDV, vožnju brodom na relaciji Poreč ‒ otok sv. Nikole ‒ Poreč, piće dobrodošlice.

>>> Valamar Isabella Island Resort je u potpunosti popunjen. Za mogućnosti smještaja, molimo, kontaktirajte nas. <<<

Konferencija i sva događanja prema programu Konferencije održat će se u Valamar Isabella Island Resortu.

Kotizacija

  • Kotizacija za rane prijave (do 8. rujna 2016.): 2.600,00 HRK (PDV uključen).
  • Kotizacija za prijave od 8. rujna 2016.: 3.100,00 HRK (PDV uključen).

Kotizacija uključuje konferencijski materijal, sve obroke te sva događanja prema programu Konferencije. Kotizacija ne uključuje troškove smještaja u hotelu niti putne troškove.

Plaćanje

Smještaj i kotizacija bit će naplaćeni sukladno podacima navedenima u elektroničkoj prijavi.

Elektronička prijava omogućuje plaćanje putem virmana ili kreditnom karticom.

Plaćanje putem virmana mora biti izvršeno u roku navedenom na ponudi.

Svi osobni troškovi (minibar, telefonski troškovi itd.) plaćaju se na recepciji hotela prije odlaska.

Otkazni uvjeti

Uvjeti otkaza za smještaj:

  • Otkaz smještaja do 12. rujna 2016. – bez troškova.
  • Za otkaz smještaja između 12. rujna 2016. i 25. rujna 2016. ‒ sudionik je dužan platiti iznos u visini 100% troška prvog noćenja.
  • Za otkaz smještaja nakon 25. rujna 2016. te za slučaj nedolaska, kasnijeg dolaska ili ranijeg odlaska, sudionik je dužan platiti iznos u visini 100% troškova cijelog smještaja.

Uvjeti otkaza za kotizaciju:

  • Otkaz sudjelovanja do 8. rujna 2016. – bez troškova.
  • Za otkaz sudjelovanja između 8. rujna 2016. i 25. rujna 2016. ‒ sudioniku će se vratiti iznos u visini 80% troškova kotizacije, umanjen za administrativne troškove u iznosu od 100,00 HRK po sudioniku.
  • Za otkaz sudjelovanja nakon 25. rujna 2016. povrat kotizacije nije moguć, osim uz pisanu potvrdu Organizatora.

Bilo kakvi otkazi ili promjene moraju se javiti Organizatoru u pisanoj formi: pismom, faxom ili e-poštom na kontakte navedene na stranici Kontakti.

Za otkaze sudjelovanja zaprimljene nakon 25. rujna 2016., ili za nedolazak, kasniji dolazak ili raniji odlazak, povrat novca neće biti moguć, no moguće je slanje zamjenskog sudionika uz pisanu obavijest do 3. listopada 2016. na kontakte navedene na stranici Kontakti, uz suglasnost Organizatora.

U slučaju da uplata nije zaprimljena do 3. listopada 2016., sudjelovanje na Konferenciji neće biti moguće.

Eventualni povrati uplaćenih sredstava vršit će se po završetku Konferencije.

Registracija

Registracija se vrši putem elektroničke prijave.

Po primitku registracije, ista će biti potvrđena automatskim odgovorom. Sudjelovanje na Konferenciji bit će potvrđeno po primitku uplate.

Administracija

Za sva pitanja slobodno kontaktirajte tehničkog organizatora konferencije – tvrtku GLOBTOUR EVENT d.o.o.:

 

GLOBTOUR EVENT
GLOBTOUR EVENT
Trg Nikole Šubića Zrinskog 1/l, Zagreb Croatia
E-mail: info@ifmc-zse.hr
T.: +385 1 488 1100 / T.: +385 1 488 1116
FAX: +385 1 4881 119