OPĆI UVJETI

Kotizacije:

KOTIZACIJA ZA SUDIONIKE:

Za uplate do 3. rujna 2017.: 2.700,00 HRK

*Rok za rane prijave je produljen do 10. rujna

Za uplate od 11. rujna 2017. do 18. listopada 2017.: 3.200,00 HRK 

KOTIZACIJA ZA OSOBE U PRATNJI:

Kotizacija za osobe u pratnji: 1.000,00 HRK

Kotizacija uključuje PDV.
Kotizacija ne uključuje troškove smještaja u hotelu niti putne troškove. Kotizacija za sudionike uključuje konferencijski materijal, sve obroke te sva događanja prema programu Konferencije.

Osoba u pratnji može biti supružnik, prijatelj ili dijete sudionika. Osoba u pratnji mora biti starija od 18 godina. Osoba u pratnji ne smije biti zaposlenik iste tvrtke kao i sudionik, ili zaposlenik društva/organizacije/institucije čija je djelatnost i poslovne aktivnosti djelomice ili u potpunosti povezane s programskim sadržajem Konferencije, kao niti student programa fakulteta i/ili visokog učilišta koji je povezan s programskim sadržajem Konferencije. Kotizacija za osobu u pratnji ne uključuje pristup na predavanja niti konferencijske materijale.
Kotizacija za osobe u pratnji uključuje sve obroke te sva društvena događanja prema programu Konferencije.

Smještaj:

HOTEL LONE 5**** HOTEL EDEN 4**** HOTEL MONTE MULINI 5****
Jednokrevetna soba 956.00 HRK 530.00 HRK 1.288,00 HRK
Dvokrevetna soba 1.130,00 HRK 646.00 HRK  1.636,00 HRK

 

Uvjeti otkaza za smještaj:

  • Otkaz smještaja do 31. kolovoza 2017. moguće je uz puni povrat sredstava.
  • Otkaz smještaja između 31. kolovoza 2017. i 29. rujna 2017. je moguć, uz napomenu da će biti naplaćeni troškovi prvog noćenja.
  • Za otkaz smještaja nakon 29. rujna 2017., u slučaju nedolaska u hotel, kasnijeg dolaska ili ranijeg odlaska, sudionik je dužan pokriti troškove cjelokupnog smještaja.
  • U slučaju kasnijeg dolaska u hotel od planiranog (odnosi se na datum dolaska), potrebno je navedeno javiti hotelu ili organizatoru. U slučaju nejavljanja postoji mogućnost da smještaj neće više biti na raspolaganju.

Uvjeti otkaza za kotizaciju:

  • Otkaz sudjelovanja do 31. kolovoza 2017. moguć je uz puni povrat sredstava.
  • Za otkaz sudjelovanja između 31. kolovoza 2017. i 29. rujna 2017. povrat će biti umanjen za administracijsku naknadnu koja iznosi 350,00 HRK po sudioniku.
  • Za otkaz sudjelovanja nakon 29. rujna 2017. povrat kotizacije nije moguć.

Usluge se otkazuju pismeno (fax ili e-mail) na adresu tehničkog organizatora Konferencije.

Za otkaze sudjelovanja zaprimljene nakon 29. rujna 2017., ili za nedolazak, kasniji dolazak ili raniji odlazak, povrat novca neće biti moguć, no moguće je slanje zamjenskog sudionika uz pisanu obavijest do 13. listopada 2017. na kontakte navedene na stranici Kontakti, uz suglasnost Organizatora.

U slučaju da uplata nije zaprimljena do 13. listopada 2017., sudjelovanje na Konferenciji neće biti moguće.

Odobreni povrat sredstava i obrada financijskih zahtjeva pristiglih nakon 13. listopada 2017. vršit će se po završetku Konferencije.

Registracija

Prijava sudjelovanja i smještaja se vrši putem online registracijskog sustava u vlasništvu Penta agencije. Svi osobni podaci upisani prilikom kreiranja profila sudionika koristit će se isključivo za potrebe Konferencije “Izazov promjene”.

Prilikom registracije automatski se kreira nalog (Proforma invoice) na temelju kojeg se bira način plaćanja.

Plaćanja

Mogući načini plaćanja su kreditne kartice i bankovna doznaka.

Prihvaćamo sljedeće kreditne kartice: American Express, Euro Card/MasterCard and Visa.
Za uplate putem banke: broj predračuna pod „poziv na broj“.

Bankovne naknade su odgovornost uplatitelja, te je platitelj dužan podmiriti sve bankovne naknade.